בס׳ד

"Where does it say that you have a contract with G-d to have an easy life?"

the Lubavitcher Rebbe



"Failure is not the enemy of success; it is its prerequisite."

Rabbi Nosson Scherman



2 Nov 2018

For Shabbat

#ShowUpForShabbat

I received the following in an email the other day. - Author unknown.

קצת פרופורציות בחיים

גבר בן 78 התמוטט והובל לבית החולים. נתנו לו חמצן במשך 24 שעות כדי לתמוך בו. לאחר זמן מה, כשמצבו היה טוב יותר, הוגש לו חשבון על סך 5000 דולר. כשהוא ראה את החשבון, הוא התחיל לבכות. הרופא אמר לו: אל תבכה על הסכום הזה. האיש ענה, אני לא בוכה בגלל כסף, אני יכול לשלם את כל הכסף. אני בוכה כי רק 24 שעות של שימוש בחמצן, אני צריך לשלם 5000 דולר, כבר 78 שנים אני נושם את האוויר החופשי של הקב"ה ואף פעם לא שילמתי כלום, אתה יודע כמה אני חייב לו? הרופא הוריד את ראשו ודמעות בעיניו.

Parashat Chayei Sarah: Middot Middot Middot

No comments:

Post a Comment